piatok 29. mája 2009

Cesta vlakom

Dnes, už ako mnohokrát som sedela vo vlaku na ceste domov. Ale táto cesta bola niečim výnimočná - iná. Po udalostiach odohrávajúcich sa tento týždeň som sa o čosi viac pozerala von z okna a premýšľala.
Bolo pre mňa zaujímavé sledovať ako sa svieti v jednotlivých oknách, čo práve v tej jednej až dvoch sekundách, na ktoré som zazrela domácnosti deje. Videla som, ako pani stojí pred televízorom a rozhoduje sa, či ten program nechá, alebo prepne, mamičku, čo mala na rukách dieťa a ukazovala mu vláčik. Tí ľudia vôbec netušili, že ich niekto pozoroval, žili svojím každodenným životom, zabehnutým režimom a absolútne netušili, že za oknami ich oknami sa práve ženie nejaký vlak a ak to aj postrehli, nevedia o tom, že jeden človek z toho vlaku sa na nich díval... .

Žiadne komentáre: